sobota, 17 września 2016

Morfeusz zaprasza nas do sennej Onirii - informacja prasowa wydawnictwa Tailor Games.

Targi Essen 2016 zbliżają się już wielkimi krokami. Nic więc dziwnego, że w zasadzie wszystkie wydawnictwa szykują na nie swoje niespodzianki. Tailor Games także nie próżnuje. Bowiem podczas targów Essen planują zabrać graczy w senny świat Onirii. 

A że ja od dawien dawna kocham mitologiczne tematy i klimaty już w uwagą przyglądam się nowości tego wydawnictwa, czyli grze Morfeusz. I Was zapraszam już dziś do lektury informacji prasowej na temat tej gry.


Hypnos po wielu tysiącleciach schodzi w końcu ze sceny. Wraz z jego odejściem na tron zasiada Morfeusz, jego syn i do tej pory prawa ręka. Morfeusz musi zadbać, aby sny wychodziły z Onirii do świata i umysłów śmiertelników co najmniej w takim samym tempie jak do tej pory, inaczej Ziemię czeka myślowy regres a Onirię – zagłada. Śmiertelnicy potrzebują snów by myśleć, zapamiętywać i rozbudzać wyobraźnie, Oniria potrzebuje śniących ludzi by istnieć – bez śniących Oniria pozostanie bez energii. Jednak Morfeusz nie jest w stanie sam zarządzać Królestwem Snów i jednocześnie owe sny sporządzać i zsyłać. Dlatego właśnie potrzebuje asystenta. Ogłasza konkurs – Tkacze snów mają trzy miesiące (jest to dość mgliste pojęcie, czas w Onirii działa – jak większość rzeczy – całkiem inaczej niż w świecie śmiertelników) na utkanie jak najwięcej i jak najbardziej buchających energią oniryczną snów – najlepszy z nich zostanie prawą ręką Morfeusza, a tym samym drugim najważniejszym stworzeniem w Onirii.


Morfeusz to gra dla dwóch do czterech graczy w której gracze tworzą sny. Na początku każdej tury aktywny gracz rzuca kośćmi. Następnie gracze wybierają kość i zależnie od tego, co się na niej znajduje, otrzymują odpowiednie dary Morfeusza, w tym esencję. Po tym, w niektórych lokacjach Tkacze Snów mogą przypisać esencję do snów i skompletować sny. Inne dary to Kronit, rzadki minerał pozwalający na zaginanie czasu i używany jako waluta, i Oniryt, urządzenie manipulujące strukturą Onirii, pozwalające graczom wykonywać dodatkowe akcje. Tkacze Snów będą podróżować przez Onirię trzy miesiące, czyli 21 tur. Plansza jest składana losowo z kafli, a Tkacze będą poruszać się po niej po kole, odwiedzając każdą lokację. Gracz, który stworzy najpotężniejsze sny i uzbiera najwięcej punktów zwycięstwa wygra grę i zostanie prawą ręką oraz asystentem samego Morfeusza.



W pudełku znajdziemy następujące elementy:
  • 8 kafli planszy
  • 27 kafli Snów
  • 40 żetonów Piór
  • 84 żetony esencji
  • 12 żetonów Onirytu
  • 14 żetonów Kronitu
  • 5 kości
  • 1 drewniany znacznik
  • 4 kafle faz księżyca





Oj ja już czuję ten mitologiczno - oniryczny klimat. Osobiście trzymam kciuki za debiut tej gry na Targach Essen. Będę się jej bliżej przyglądała...

Informacja prasowa wydawnictwa.
Treść i zdjęcia są własnością wydawnictwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz