Lato w pełni a Foxgames nie próżnuje. Nadciągają kolejne nowości. Co to takiego? Zobaczcie sami. Przed Wami informacja prasowa wydawnictwa.
Wikingowie na pokład
Dołącz do wyprawy dzielnych wikingów jako jej wódz i wróć do fiordów jako najbogatszy z kupców. A może wolisz ostrożnie obstawiać innego wodza wyprawy, co ostatecznie przyniesie ci zwycięstwo? Wybór należy do ciebie!
Zimne podmuchy wiatru rozwiewają resztki mgły płożącej się nad błotnistymi uliczkami. W powietrzu czuć nadchodzącą wiosnę. Od bladego świtu w całej wsi panuje niespotykane poruszenie. Wszyscy mieszkańcy - mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci - cieniutkimi stróżkami zmierzają w kierunku portu. To tam pakowane są towary i znoszone zapasy. Szyprowie powoli przygotowują statki do wypłynięcia w morze. Jednym słowem wikingowie szykują się na kolejną daleką wyprawę. Nieopisany harmider potęguje odbijający się od ścian fiordu skwir mew, które krążą nad całym zamieszaniem.Powoli gwar zamiera, a głośne rozmowy przechodzą w szepty. Setki oczu śledzą Wielkiego Olafa, który powoli wdrapuje się na wielką beczkę. Staje i przygląda się uważnie wszystkim zacumowanym drakkarom, po czym zaczyna sprawnie wskazywać swoim wioślarzom miejsca, które mają zająć. Teraz zaczyna się najciekawsze.
Gra strategiczna o wikingach, którzy wyruszają na podboje przygotowując swoje statki.
Gracze wybierają akcje, zbierają najlepsze produkty i starają się mieć jak najwięcej punktów z każdego wysyłanego drakkara.
- bardzo estetyczne wykonanie,
- plastikowe figurki oraz gotowe, złożone elementy drakkarów,
- krótka, zwięzła instrukcja.
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- plansza
- 4 tarcze punktacji
- 3 żetony wartości rynkowej
- 15 żetonów towarów
- 16 żetonów zakładów
- 24 fragmenty kadłubów
- 8 dziobów
- 7 ruf
- 17 figurek wikingów
Dane techniczne:
Ilustracje: Tomek Larek
Wiek graczy: 8 +;
Liczba graczy: 2-4 graczy;
Format: 30 x 30 x 7 [cm];
SCD: 149,99 zł.
Pirackie porachunki
Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi a może wręcz przeciwnie?
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach. Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią. Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę - wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom.
Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!
Dane techniczne:
Autor: Lena Kappler
Ilustracje: Wesly Gibs
Wiek graczy: 10 +;
Liczba graczy: 2-4 graczy;
Format: 13 x 18 x 4 [cm];
SCD: 39,99 zł