W świecie wypaśnych gier z pierdyliardem elementów funkcjonują ich totalne przeciwieństwa. Mowa tu o mikrograch, w których za pomocą kilkunastu kart otrzymujemy krótką aczkolwiek miłą rozgrywkę. Chyba większości znany jest fenomenalny List miłosny, który doczekał się wielu wcieleń. Swego czasu nawet recenzowaliśmy jego wersję „munchkinowską”.
CO ZAWIERA GRA
W maleńkim pudełeczku znajdziemy pliczek dużych kart - karty postaci (13 sztuk) i karty pomocy gracza (4 sztuki) oraz instrukcję. Trzeba przyznać, że karty są świetnej jakości, a klimatyczne ilustracje tylko podnoszą walory estetyczne.
Tych kilka kart wystarczy, żeby w Lesie Sherwood uczestniczyć w odwiecznym konflikcie pomiędzy Robin Hoodem obrońcą uciśnionych a złym Szeryfem z Nottingham. Zatem szykujcie się na zaciętą walkę dobra ze złem.
Tych kilka kart wystarczy, żeby w Lesie Sherwood uczestniczyć w odwiecznym konflikcie pomiędzy Robin Hoodem obrońcą uciśnionych a złym Szeryfem z Nottingham. Zatem szykujcie się na zaciętą walkę dobra ze złem.
CEL GRY
Mądre przysłowie głosi: jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać tak jak one. Skoro już prosty człek trafił na pole walki dwóch skłóconych drużyn musi robić wszystko, żeby ocalić swoją skórę. Uda mu się to, gdy oskarży Robina i jego towarzyszy lub zdemaskuje Szeryfa i jego zastępców.
PRZYGOTOWANIE GRY
Gra przewiduje dwa warianty - indywidualny (dla 2,3 lub 4 osób) i drużynowy. Przygotowanie rozgrywki w obu przypadkach przebiega w identyczny sposób.
Z talii kart postaci odkładamy na bok kartę Oberżystki w grze indywidualnej, zaś w grze drużynowej odrzucamy kartę Wieśniaczki. Odnajdujemy kartę Zdrajcy i układamy ją odkrytą na stole. Pozostałe karty tasujemy i układamy zakryte obok karty Zdrajcy tworzą prostokąt 4 x 3. Gracze kładą przed sobą karty pomocy gracza. Pole walki przygotowane. Czas zacząć starcie.