Strony

czwartek, 15 kwietnia 2021

Planszówkowe nowości z ostatnich dni - informacja prasowa.

Tegoroczna wiosna (pomimo iście zimowej scenerii za oknem) zaczęła się kwitnąco i wszystko wskazuje na to, że przywita nas wysypem nowych gier planszowych. W zasadzie z każdego wydawnictwa trafiają do nas zapowiedzi nowych tytułów. Uwierzcie nam, jest tego sporo.

Dlatego dziś chcemy Wam zostawić kilka słów na temat tych gier, które możecie już znaleźć na sklepowych półkach. Zachęcamy do lektury informacji.

Kostka i krzyżyk, oraz kaczki na plaży, czyli nowości z serii „Gra do plecaka” Wydawnictwa Egmont

31 marca na sklepowe półki trafiły kolejne dwa tytuły z serii Egmontu "Gra do plecaka": wykreślanka dla całej rodziny zatytułowana „Criss Cross” oraz karcianka Johannesa Krennera pod tytułem „Kaczki”. 


Nowa gra Reinera Knizi „Criss Cross” ma dwa poziomy trudności, które pozwolą dostosować ją do wieku i umiejętności graczy. W wersji podstawowej sprawdzi się podczas rodzinnych rozgrywek, bo dzięki prostym zasadom można w nią grać zarówno z dziećmi, jak i z seniorami. Dla graczy, którzy lubią intelektualne wyzwania jest dostępny zaawansowany wariant, a dla ceniących sobie samodzielne zmagania przy planszy gra posiada tryb rozgrywki dla jednego gracza.


W grze „Criss Cross” każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. 



„Criss Cross” to gra przeznaczona dla osób powyżej 7 roku życia. Pozwala na doskonałą zabawę w gronie do 6 osób. Pudełko zawiera 2 kostki z symbolami gry, 6 ołówków i 2 bloczki z arkuszami gry. 


Gra Johannesa Krennera „Kaczki” to gratka dla fanów gier taktycznych i osób lubiących podejmować ryzyko. Gra trwa 5 rund. Gracze zagrywają karty tak, aby uzyskać jak najwięcej punktów zwycięstwa. Pierwszy gracz, który pozbędzie się wszystkich kart z ręki, zgarnia dużo punktów. Jednak ten, kto jest na tyle odważny i sprytny, by zanurkować i zaskoczyć innych graczy, może zdobyć dodatkowe punkty. Grę wygrywa gracz, który zbierze ich najwięcej. To właśnie on zostaje najfajniejszą kaczką na plaży!

Gra „Kaczki” w wersji podstawowej przeznaczona jest dla 3-5 graczy, natomiast można grać w nią również w duecie. Wariant „Dwie Kaczki” zakłada rozgrywkę w towarzystwie Kaczego Ducha, który wskazuje, kto rządzi na plaży. Rekomendowany wiek graczy to 8 lat i więcej. Pudełko zawiera 69 kart kaczek, 5 kart ręczników oraz 5 kart kół ratunkowych. 

Emocjonujące nowości Wydawnictwa Foxgames

14 kwietnia premierę miały emocjonujące nowości Wydawnictwa Foxgames: kolejna część interaktywnego dziennika i druga (niezależna) gra legacy dla dzieci czyli Zombie Teenz Ewolucja.



Gra książkowa Dziennik Wyprawa 1907 Zakazane kopalnie dostarczy Ci bogatego wyboru zagadek i zadań, z którymi będziesz musiał się zmierzyć. Angażuj się w historię, która będzie Cię na każdym kroku zaskakiwać.

Niezależnie od tego, czy przeżyłeś już przygodę na statku Wyprawy 1907, teraz możesz zejść w głąb mrocznych kopalni i ponownie stać się uczestnikiem tej nietypowej gry. Jakie sekrety i zagadki zafunduje Ci tym razem kolejny z Dzienników?

Twórcy „Dziennika. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie” kuszą perspektywą mrocznej przygody. Przekonaj się, czym jest tytułowy dziennik odnaleziony w korytarzach opuszczonej przed stu laty kopalni. Zanurz się w opowieść, by z każdym korytarzem schodzić coraz głębiej w klaustrofobiczną atmosferę zakazanych kopalni. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?


Zombie Teenz: Ewolucja to kontynuacja Zombie Kidz: Ewolucja (naszą recenzje znajdziecie tutaj), czyli pierwszej tego typu gry legacy dla dzieci (1. Miejsce w rankingu BGG gier dla dzieci; Gra Roku 2020 dla dzieci). 

Jest to SAMODZIELNA gra z innym zestawem reguł, więc nie musisz grać w pierwszą grę, aby przejść do drugiej. Możesz jednak połączyć obie gry, aby mieć jeszcze więcej zabawy!

Im więcej gracie, tym szybciej gra ewoluuje! Otwórzcie 14 tajemniczych kopert i odkryjcie nowe moce oraz kolejne wyzwania. Przeżyjcie przygodę pełną niespodzianek!

Liczbowe szaleństwo od Naszej Księgarni



14 kwietnia premierę miała szalona Gra liczbowa. Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.     


                                                                                                                
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę! 

autor gry: Maureen Hiron 
ilustracje: Małgorzata Wójcicka 
wiek: 8-110  lat, 
liczba graczy: 2-4

Która z nowości przyciągnęła Waszą uwagę? Którą z tych gier chcielibyście mieć w swojej kolekcji? My testujemy wspomniane nowości więc zaglądajcie do nas na bloga po nasze wrażenia. 

Informacja prasowa Wydawnictw
Treść i zdjęcia są własnością Wydawnictw. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz