Strony

czwartek, 19 października 2017

Turysta w Rzymie: kampania na portalu wspieram.to - informacja prasowa.

Haraka Paka to nowe polskie Wydawnictwo gier planszowych. Ich pierwszy produkt to gra „Turysta w Rzymie”. Wydawnictwo jutro o godzinie 12:00 wystartuje z kampanią crowfoundingową na platformie wspieram.to.


A o takiego czeka nas podczas obcowania z grą? Oto jej krótki opis. 

W grze wcielasz się w turystę zwiedzającego Rzym. Twoim zadaniem jest zwiedzić jak najwięcej miejsc o jak największej wartości. W mieście możesz poruszać się różnymi środkami transportu takimi jak autobus, metro, rower, auto lub możesz zwiedzać pieszo. Wybór należy do Ciebie! Musisz jednak pamiętać, że każdy środek transportu wymaga innej ilości czasu do przebycia trasy. W zwiedzaniu mogą przeszkadzać Ci inni turyści, którzy akurat mogą zająć planowaną przez Ciebie trasę.


Gra pełna emocji i rywalizacji, wymaga od Graczy umiejętności szybkiej zmiany strategii oraz przewidywania gdzie właśnie podążają tłumy turystów.
W grze zawarty jest element edukacyjny. Każdy z graczy po odwiedzeniu zabytku dostaje tzw. Kartę Miejsca. Karta ta przedstawia rysunek danego zabytku oraz ciekawy opis tego miejsca. Na planszy znajdziemy aż 36 miejsc, które warto odwiedzić w Rzymie.

Pomysł na stworzenie gry „Turysta w Rzymie” zrodził się około roku temu, od tego czasu trwały prace nad grą. Od stworzenia prototypu poprzez wiele testów, aż po zaprojektowanie ostatecznej grafiki. Obecnie mamy przygotowane wszystkie materiały do druku. Wystarczy trochę waszych dobrych chęci i maszyny w drukarni będą mogły ruszyć. Liczymy na Was i na powodzenie kampanii. 


Gra jest w 100% MADE IN POLAND. Autor, grafika – wszystko powstawało w Polsce. Wydruk również zaplanowany jest w jednej z polskich drukarni. Wydawnictwo stawia na dobrą jakość wykonania i rozwój lokalnego biznesu.

Link do kampanii: https://wspieram.to/turystawrzymie 

Czy kampania zakończy się sukcesem? Czy "Turysta w Rzymie" przyjmie się na planszówkowym rynku? Przekonamy się już niedługo. Śledźcie z nami postępy kampanii. My testujemy już tę grę więc spodziewajcie się niedługo recenzji. 

Informacja prasowa Wydawcy.
Treść i zdjęcia są własnością Wydawcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz