Strony

środa, 15 lutego 2017

Lutowe plany wydawnicze Portalu.

Z przyjemnością informujemy, że kolejny dodruk gier Avalon oraz The Resistance jest w drodze! Gra The Resistance nieustannie cieszy się wielkim zainteresowaniem na polskim rynku, dzięki czemu Wydawnictwo Portal realizuje już trzeci kolejny dodruk.



Avalon


Avalon przeniesie was w czasy legend arturiańskich, czasy kiedy mężni Rycerze Okrągłego Stołu stali na straży królestwa, a zdrajca Mordred ze wszystkich sił starał się obalić prawowitego monarchę.

Stań po stronie Artura i wykryj wszystkich zdrajców. Bądź przeciwnie – wciel się rolę poplecznika Mordreda, by sabotować misje Rycerzy Okrągłego Stołu. 
Na początku gry gracze losują karty postaci – mogą być członkami drużyny Dobrej lub Złej. Gracze nie ujawniają swoich tożsamości, jednak Złe postacie znają się nawzajem, a Merlin wie, kto stoi po stronie Mordreda.

Na początku każdej rundy przywódca drużyny wybiera osoby, które wezmą udział w danej misji. Potem następuje głosowanie nad składem grupy. Po dojściu do porozumienia, uczestnicy misji przeprowadzają tajne głosowanie, decydujące czy misja się udała. W większości misji wystarczy jeden głos negatywny, by grupa poniosła porażkę.

Dobra drużyna wygrywa jeśli uda się ukończyć trzy misje bez wyjawienia tożsamości Merlina. Źli zwyciężą, gdy trzy zadania zakończą się porażką, lub Skrytobójca zgładzi czarodzieja. 
Avalon przeznaczony jest dla grupy składającej się z 5 do 10 graczy – im większa liczba uczestników, tym więcej możliwości modyfikacji rozgrywki i dodawania opcjonalnych postaci.

Kim staniesz się w legendarnej walce Dobra i Zła?

Czy będziesz jednym z rycerzy, czy popleczników uzurpatora? A może kimś więcej? Parsifalem? Skrytobójcą? Oberonem? A może Mordredem, Morganą lub nawet samym Merlinem?

W Avalonie liczy się spryt, intuicja, umiejętność wyciągania wniosków, a także zdolności negocjacyjne i siła perswazji. Czy agent Mordreda zdoła przeniknąć do drużyny? A może Merlin zdoła przekonać innych do prawdziwej tożsamości zdrajcy?

Uwaga! Pudełko z grą zawiera również niewielki dodatek, zatytułowany Lancelot. Wzbogaca on grę o postać najsłynniejszego z Rycerzy Okrągłego Stołu, która w niezwykły sposób wzbogaca rozgrywkę – bohater może bowiem podczas gry zmieniać stronę po której się opowiada.

The Resistance


Dystopiczna przyszłość. Rząd stara się kontrolować każdą dziedzinę życia. Niezależne media już nie istnieją. Kolejne dni przynoszą dalsze ograniczenia swobód obywatelskich. Ludzie tracą prawo do prywatności i wolności, stając się tylko trybikami w gigantycznej maszynie produkcyjno-biurokratycznej.

Wciąż jednak działa Ruch Oporu! Bojownicy o wolność narażają każdego dnia życie, by poprawić los zwykłych ludzi. Teraz są już bardzo blisko sukcesu – wystarczą trzy udane misje, by rozpocząć rewolucję. Niestety, w szeregi Ruchu przeniknęli Agenci Rządu, starający się sabotować jego działalność. 
Przed rozpoczęciem rozgrywki każdy z graczy losuje kartę postaci. W The Resistance macie do dyspozycji dwie frakcje: Bojowników, dążących do obalenia systemu i Agentów Rządowych, sabotujących ich misje. Nikt nie może ujawnić swojej tożsamości.

Na początku każdej rundy przywódca (wyznaczony losowo) wybiera tylu graczy, ilu wymaga dana misja. Do drużyny może włączyć siebie, ale nie musi. Następnie wszyscy uczestnicy rozgrywki, za pomocą zakrytych kart, głosują, czy dany skład im odpowiada. Po osiągnięciu zgody, drużyna wyrusza na misję. Wtedy uczestnicy zadania przeprowadzają kolejne tajne głosowanie, decydujące czy misja się powiedzie. Bojownicy mogą zagłosować wyłącznie za sukcesem, Agenci mogą zagrać zarówno sukces, jak i porażkę.

Wystarczy jedna karta porażki, by misja zakończyła się niepowodzeniem. 
Pudełko z grą zawiera również Karty Intryg, które znacznie urozmaicają grę – Bojownikom pomagają odkryć, kto jest Agentem, Agentom pozwalają skuteczniej szerzyć dezinformację.

Bojownicy o wolność wygrywają, jeśli zdołają przeprowadzić trzy udane misje. Agenci rządowi osiągną zwycięstwo, w sytuacji, gdy trzy misje zakończą się porażką, lub pięć razy pod rząd nie uda się ustalić składu drużyny. 
The Resistance jest prostą grą, która dostarczy wam wielu emocji. Blefuj, knuj, przekonuj innych do swoich racji – liczy się tylko zwycięstwo twojej strony! Rozgrywka jest błyskawiczna – to idealna gra imprezowa, w której naraz może uczestniczyć nawet dziesięciu graczy.

Wrogie Zamiary i Tajne cele


▪ Wiek: 8+
▪ Liczba graczy: 5-10
▪ Czas gry: 30 minut

5 mocnych stron Wrogich Zamiarów i Ukrytych Tropów

Każdy z obu dodatków składa się z trzech oddzielnych modułów wprowadzających do gry zupełnie inne zasady. Daje to łącznie aż 6 różnych sposobów na urozmaicenie gry w The Resistance.

1. 6 modułów gry. 
2. Każdy z modułów wprowadza nowe zasady. 
3. Dowolność w łączeniu modułów. 
4. Nowe Tożsamości. 
5. Zwiększona regrywalność.


Wrogie Zamiary & Ukryte Cele to dwa dodatki do intrygującej gry The Resistance, zawarte w jednym pudełku.

Dzięki rozszerzeniu starcie Bojowników o Wolność i Agentów Rządu stanie się jeszcze bardziej ekscytujące. Gracze zyskają specjalne zdolności, a do gry wejdą nowe reguły.

Dodatek wprowadza aż sześć opcjonalnych modułów rozgrywki. Możecie stosować je wszystkie naraz, lub wybrać, te które najbardziej wam odpowiadają.

Asasyn. Moduł wprowadza do The Resistance karty wzorowane na rolach z gry Avalon, z nazwami dostosowanymi do świata dystopicznej przyszłości.

Dezerter. Ten z kolei moduł oparty jest na Lancelocie, dodatku do Avalonu. W The Resistance są dostępne dwa tryby wykorzystania Dezertera. W pierwszym gracz, który wylosował tę postać może w trakcie rozgrywki zmieniać stronę, po której się opowiada. W drugim dwaj Dezerterzy wiedzą o sobie nawzajem i znają swoją lojalność – dzięki temu już od samego początku mogą rozpocząć wobec siebie grę podstępów i oskarżeń.

Tropiciel. Każda drużyna udająca się na misję zawiera jedną dodatkową osobę, która nie bierze udziału w akcji. Przywódca wybiera jednego gracza i śledzi każdy jego ruch. Dzięki temu Agent nie wie, czy uda mu się dokonać sabotażu, czy jedynie zdradzi swoją tożsamość. Z kolei Bojownicy muszą zaakceptować fakt, że w grupie jest Agent i zaufać Przywódcy, że uda mu się go wyizolować.

Łowca. Starcia sił Ruchu Oporu i Rządu weszły na wyższy poziom. To już nie są stare dobre akcje dywersyjne i sabotaże. Teraz gra toczy się o większa stawkę. Aby zwyciężyć, Bojownicy i Agenci muszą zidentyfikować konkretne postacie po przeciwnej stronie. Dzięki temu cała rozgrywka ulega diametralnej zmianie, a wszyscy gracze muszą wymyślić zupełnie nowe strategie.

Odwracacz. Wprowadźcie jeszcze więcej chaosu do gry. Postawcie wszystko na głowie. Odwracacze mają możliwość zmiany wyniku głosowania. Jeśli Odwracacz jest kontrolowany przez Bojowników, może uratować misję skazaną na porażkę, w przypadku gdy jest po stronie Agentów, jest stanie dokonać ostatecznego sabotażu.

Inkwizytor. Kolejny moduł zaczerpnięty z Avalonu. Gracz posiadający Inkwizytora ma możliwość sprawdzenia lojalność innego gracza i wyjawienia jej innym (oczywiście może kłamać).

Informacja prasowa wydawnictwa.
Treść i zdjęcia są własnością wydawnictwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz