tag:blogger.com,1999:blog-417996998598037348.post4995198695280432569..comments2024-03-25T17:48:55.234+01:00Comments on Blog na wolny czas - wszystko o grach planszowych: TOP-A-TOP FAMILY Rodzinna paczka chipsów i recenzja gry CUBE Factory of Ideas.Katka (blognawolnyczas)http://www.blogger.com/profile/15488885979402917375noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-417996998598037348.post-85242172215025922592017-07-07T09:56:53.137+02:002017-07-07T09:56:53.137+02:00To prawda. To był mały skrót myślowy. Już poprawił...To prawda. To był mały skrót myślowy. Już poprawiłem ten zapis. Tak czy inaczej to rozwiązanie nie eliminuje progu wejścia z prostej przyczyny. Tłumaczenie za każdym razem zadania, zwłaszcza w konkurencji na refleks, zwyczajnie zmniejsza płynność gry i jest na dłuższą metę męczącemikeyoskihttps://www.blogger.com/profile/15858258659336077341noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-417996998598037348.post-45989641144071771992017-07-07T08:34:31.907+02:002017-07-07T08:34:31.907+02:00jedno zastrzeżenie, zgodnie z instrukcją zadanie w...jedno zastrzeżenie, zgodnie z instrukcją zadanie wykonuje się na hasło START, a nie ,,W momencie pojawienia się nowej karty''. To oznacza, że w ogóle nie trzeba znać zadań przed rozpoczęciem gry, a każdorazowo po pojawieniu się kafla, zanim wystartujemy zadanie wystarczy przypomnieć, co ono oznacza. To jest ważne nie tylko dlatego, że obniża pró wejścia i ułatwia naukę gry, ale również dlatego, że niektóre konkursy wygrywa osoba, która wykonuje dane zadanie najdłużej. Startując zaraz po pojawieniu się kafla, de facto osoba, która najpóźniej zorientuje się co trzeba robić ma teoretycznie największe szanse... Anonymousnoreply@blogger.com