niedziela, 11 marca 2018

PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy: kampania gry już prawie wystartowała - informacja prasowa

Królowa Wiktoria zaginęła. Uzbrojona po zęby, z mieczem, dwoma toporami, nożami do rzucania i pistoletem wyskoczyła przez okno Pałacu i pognała w noc. Plotki głoszą, że demoniczne siły ukradły klejnoty koronne. Inne plotki głoszą, że królowa bardzo się nudziła w pałacu i postanowiła podbić nową kolonię. Jeszcze inne plotki głoszą, że Charles Dickens tak naprawdę ma na imię Marysia, ale te plotki trochę przycichły od zniknięcia monarchini. Londyn szaleje. Grupki Brytyjczyków wylewają się na ulicę w poszukiwaniach królowej. Kto ją odnajdzie?

Nie, to nie opis sensacyjnej książki z czasów wiktoriańskiej Anglii. To zapowiedź tego, co nas czeka w zderzeniu z nową grą Wydawnictwa Redi Games, które to już jutro w samo południe startuje z kampanią gry na platformie wspieram.to.

Czy to kolejna powtarzalna gra? A może coś całkiem nowego, odmiennego i atrakcyjnego? Przekonajcie się sami - dzięki uprzejmości Wydawnictwa podrzucamy Wam kilka szczegółów kampanii. Miłej lektury.



PENNYDREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy zabierze Was do roku 1888, do wiktoriańskiej Anglii, pełnej okultyzmu, brytyjskiego humoru oraz mniej lub bardziej historycznych osób. Gracze wcielą się w jedną z dziewięciu nietypowych postaci, które – kierowane różnymi pobudkami – wyruszają na poszukiwania królowej Wiktorii.


By odnaleźć monarchinię, bohaterowie będą musieli przeszukać uliczki Londynu z czasów rewolucji industrialnej, sekretne podziemia i kanały metropolii, a w końcu i dziewięć kręgów piekielnych. W czasie podróży przyjdzie im się zmierzyć z wieloma przeciwnikami, zebrać liczne artefakty i towarzyszy oraz stoczyć potyczki między sobą.


Zwycięzcą zostanie ten bohater, który przyprowadzi Wiktorię z powrotem do Pałacu Buckingham. Może to być najsilniejszy gracz, może to być gracz najsprytniejszy; może to być gracz, który królową odnalazł, może to być gracz, który ją odbił na samym finiszu. Ale zwycięzca może być tylko jeden…

PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy to gra planszowa pełna absurdalnego, montypythonowskiego humoru oraz zachwycających, ręcznie malowanych ilustracji. Karty obfitują w humorystyczne teksty, których zadaniem jest bawić, okazjonalnie uczyć (nigdy wzruszać), ale przede wszystkim – budować klimat i świat gry. Jest to gotycka gra komediowa, w której równie duży nacisk został jednak położony na narracyjną stronę rozgrywki, co na interakcje między graczami. Gracze mogą sobie pomagać, przeszkadzać, atakować się, rzucać w siebie dachówkami, okazjonalnie zmienić płeć, a nawet zmusić kogoś do zjedzenia pasywno-agresywnego kawałka ciasta.

Gra przeznaczona jest dla 2-6 graczy, a typowa rozgrywka trwa 120-180 minut (zależnie od ilości osób oraz interakcji między nimi). Proste i zrozumiałe zasady gry połączone z rozbudowaniem działania kart i możliwych interakcji sprawiają, że jest to tytuł zarówno dla graczy dopiero rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, jak i dla starych wyjadaczy. Ze względu na okazjonalnie pikantny humor, gra nie jest przeznaczona dla dzieci.

Zawartość gry


Przebieg rozgrywki

Można by tutaj wiele napisać ale jeśli chcecie się dowiedzieć jak przebiega rozgrywka zajrzyjcie do tego filmu:


Cele kampanii

Klasycznie, aby gra ujrzała światło dzienne potrzebne jest zebranie określonej puli pieniędzy. A potem będzie już tylko więcej i więcej niespodzianek. Co takiego zaplanowali Wydawcy? Zobaczcie na zbiorczej grafice:


Zainteresowani? Chcecie wiedzieć więcej? Zajrzyjcie więc koniecznie już jutro na stronę kampanii: https://wspieram.to/PennyDreadfun.

A do nas zajrzyjcie za jakiś czas. Bowiem zdradzimy Wam, że wybierzemy się w poszukiwaniu królowej Wiktorii i opiszemy Wam wrażenia z rozgrywki. 

Informacja prasowa w oparciu o stronę kampanii Wydawnictwa.
Treść i zdjęcia są własnością Wydawnictwa. 

4 komentarze: